אז מה יש בחדר לפי שעה?

 

חדרים לפי שעה בעצם הינם צימר המשמש בימים מסוימים או בשעות מסוימות במהלך היממה כחדר לפי שעה.

החדר שלכם יהיה מעוצב ומאובזר באיכות גבוהה עם כל האבזור הנדרש בעצם בחופשה.

מיטת לינה זוגית נוחה ורחבה ועליה מצעים איכותיים, חדר רחצה נפרד עם שירותים, מקלחת, מוצרי רחצה ומגבות, מטבחון מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל סטנדרטיים כמו קומקום חשמלי ומיקרוגל, פינת ישיבה זוגית, מסך צפייה LCD עם חיבור לערוצי לוויין או כבלים ומיזוג אוויר כמובן.

 

בחדרים יוקרתיים יהיה ניתן למצוא ג'קוזי זוגי רומנטי עם נרות ריחניים סביב ואפילו קטורת, ישנם חדרים לפי שעה להם ישנה חצר פרטית ומוצנעת עם בריכת שחייה קטנה, ג'קוזי ספא זרמים מפנק, מדשאות, פינות ישיבה ואף עמדת מנגל.

 

אין ספק ששעתיים או שלוש במקום כזה יכול להעניק לכם המון רוגע ושלווה ואפילו להעצים את התשוקה בין בני הזוג ולהשיב רומנטיקה אבודה מן העבר. כולנו זוכרים את הפגישה הראשונה שלנו וכמה עוצמות הייתה לה, איך התרגשנו, ציפינו ואיזו אופוריה הייתה לנו אחריה. התחושות האלה לא צריכות להתבזבז ולהיות רק חלק מהעבר שלנו, בואו והשיבו לכם את ההרגשה המופלאה הזו!

 

אפשרות הזמנת שירותים חיצוניים לנופש

 

אם אתם רוצים להתפנק באמת בחופשה שלכם אל תהססו להזמין לכם ארוחת בוקר איכותית ומגוונת או ארוחת צהריים וערב- תלוי בשעת הגעתכם אל החדר שלכם.

ומאז ומתמיד ידוע כי אוכל הוא דרך אל הנשמה וכמובן מגביר תשוקה ויוצר קרבה בין בני הזוג, לכן אם אתם מרגישים שבא לכם לנשנש משהו, אל תהססו להזמין.

מלבד ארוחות תוכלו להזמין עיסוי זוגי מקצועי שירפה את השרירים ויחזיר לכם את האנרגיות שאובדות לנו במרוצת היום יום.

כמובן שבתשלום נוסף ובהזמנה מראש תוכלו לבקש מן המארחים לקשט לכם את החדר באופן מסוים או להניח שם בקבוק יין, נרות וכדומה. ניתן גם להזמין משקאות אלכוהוליים להשלמת האווירה הקלילה.

 

אז בהחלט אין צורך לארוז מזוודות מסורבלות, לנסוע שעות אל חדרי האירוח, לשלם המון ולהשאיר את הפרטיות מאחור. הזמינו לכם נופש בחדרים לפי שעה בירושלים והאווירה הספונטנית כבר תשתלט עליכם....