איך נראים חדרי אירוח לפי שעה במרכז?

 

מבחוץ כמובן לא תמיד יהיה אפשרי לזהות חדרי אירוח לפי שעה במרכז הארץ.

מטרת המארחים היא שהמתחם שלהם יהיה דיסקרטי ומוסתר על מנת לשמור על הפרטיות של האורחים שלהם, לכן לרוב לא תמצאו שלט עם שם המקום או הכוונה בשילוט ברחוב לשם, בשונה מהכוונה לצימרים או לבתי מלון.

רק בשיחתכם עם בעל המתחם תקבלו כתובת אל החדר שלכם או באתר האינטרנט בו תבקרו ותיקחו משם את הפרטים על החדר האירוח הרצוי עליכם.

מבחינת אבזור החדרים תוכלו ליהנות מחלל מרווח ומטופח, הכולל מיטת לינה זוגית, בעלת מצעים איכותיים ונעימים, חדר רחצה עם מוצרי אמבט ומגבות, מסך צפייה עם חיבור לכבלים או לערוצי לוויין, מיזוג אוויר, פינת ישיבה נוחה, מטבחון קטן מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל ועוד.

כמובן שבחדרי אירוח יוקרתיים ומיוחדים תוכלו ליהנות מג'קוזי פרטי בחדר אשר ללא ספק משדרג את הנופש הרומנטי שלכם והופך אותו למיוחד ולמהנה הרבה יותר.

במתחמים מסוימים גם ישנה חצר פרטית ומוצנעת בה לרוב בריכת שחייה שכל כולה שלכם וג'קוזי ספא זרמים.

 

חדרי האירוח הינם דיסקרטיים לחלוטין, לכן אתם יכולים להיות רגועים בהגיעכם למתחם, גם ביצוע ההזמנה יכול להיות אנונימי והתשלום במזומן, כמו כן המפתח ימתין לכם בתיבת שירות שם גם תשאירו אותו ביציאתכם וגם את התשלום.

 

אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לנוח ולהירגע באווירה שקטה וכמובן בדיסקרטיות, זה הזמן שלכם להזמין נופש בחדרי אירוח במרכז שכמובן ידוע שאין שני לו, האווירה התוססת, ההרגשה של "צעירים לנצח", הקרבה לכל דבר. חדרים לפי שעה במרכז הם הפתרון שלכם לשעמום ולהפגת השגרה היום יומית. אז קדימה, היו ספונטניים והזמינו לכם חדר לפי שעה במרכז כי זו ההזדמנות להנאה מרגשת!