חדרים לפי שעות בצפון

 

כולנו נתקלים מידי פעם בצורך עז לצאת לחופשה מהרגע להרגע, פשוט להתרחק מהכל, להיות עם היקרים לנו באווירה אחרת, שינוי שישבור את השגרה ולו למספר שעות.

עכשיו יש לכם את האפשרות להגיע ולנפוש בחרים לפי שעות מבלי הצורך להזמין זמן רב מראש, פשוט להחליט ולהגיע.

 

חדרים לפי שעות- מה הם?

 

חדרים אלו נוצרו על מנת להוות קן אוהבים אינטימי ולרוב גם דיסקרטי, לאלו שמרגישים שחסר להם דבר מה בחיי האהבה.

לפעמים אנו שוכחים מעצמנו וממה שאנחנו צריכים בשביל עצמנו, השגרה של טיפול בילדים, כביסות, בישולים, ניקיונות, אירוח חברים ומשפחה וכמובן העבודה הקדחתנית, כל אלו יוצרים אצלנו שכחה מהדברים החשובים ביותר על מנת להרגיש טוב עם עצמנו וכמובן בחיזוק הזוגיות והנישואין.

 

כל אחד ואחת מאתנו חייבים לקחת מידי פעם פסק זמן מהכל ולהגיע לאירוח בחדרים לפי שעות.

חדרים אלו הינם חדרים דיסקרטיים בהם תוכלו לנוח, להירגע ולהתמלא בתשוקה.

החדרים מיועדים לכל מי שמעוניין להתרחק מהסביבה למשך מספר שעות ולהיות עם האהוב/ה בזמן איכות רומנטי.

הציבור הדתי אשר מעוניין לשמור על צניעות, אנשי ציבור ומפורסמים אשר לא מעוניינים שירדפו אחריהם ויצלמו אותם ועוד, יכולים להשתמש בחדרי אירוח אלו ללא כל חשש שמא הנושא יתגלה.

 

עיצוב ואבזור החדרים נעשה בקפידה ובשמירה על היגיינה ואיכות.

החדרים מאובזרים במיטה זוגית מפנקת ונוחה עליה מצעים נעימים ואיכותיים, חדר רחצה נפרד עם מקלחת ושירותים כולל מגבות ומוצרי אמבט, מטבחון עם מוצרי חשמל וכלי מטבח, מסך טלוויזיה עם חיבור לערוצים בכבלים או בלווין, מיזוג אוויר, פינת ישיבה זוגית וכדומה.

בחדרי אירוח לפי שעות בצפון ניתן למצוא גם חדרים עם חצר פרטית קטנה ובה בריכה, ג'קוזי ספא, סאונה, פינות ישיבה תחת הצל, עמדת מנגל ועוד.

מה כל כך מיוחד בצפון?

 

הרי זו שאלה שכל כך פשוט לענות עליה! הצפון עצמו עוד מבלי שנטייל בו ונחווה את האטרקציות שבו ממלא אותנו באווירה מיוחדת וקסומה.

התחושה שיש לנו כשאנו מגיעים לצפון היא של שחרור, ספונטניות וכיף, בזכות הצבעים הירוקים והמראות הפסטורליים אנו מרגישים שהכל נקי ושקט.

מלבד ההרגשה הזו, הרי אין ספק שהמסעדות המומלצות ביותר, חדרי האירוח ומסלולי הטיול שבצפון הם המומלצים ביותר וכאלו שמבקרים אותם מידי שנה אלפי אורחים מהארץ ומחול.

 

חדרים לפי שעות בצפון ישמחו להעניק לכם את השעות המוצלחות ביותר שיהיו לכם, אירוח על טהרת השקט והשלווה וכמובן הסודיות הנלוות לסוגי אירוח אלו.

בנוסף לכך תוכלו לכבות את הנייד שלכם ולטייל עם בן או בת הזוג, כידוע- איפה שלא מכירים אותך, לא ידברו איתך. לא תמצאו מקום התבודדות טוב יותר מאשר חדרים לפי שעות בצפון, לכן תוכלו להיות רק שניכם בעולם ולצבור חוויות משותפות ומלאות רומנטיקה.